Direktlänk till inlägg 6 december 2012

Julklappsfunderingar

Av minjul - 6 december 2012 08:05

Nu börjar julen närma sig med stormsteg, och tankarna på vd mans ka köpa i julklapp till alla. Vi försöker begränsa oss till barnen. Det blir så jättedyrt annars och de kan amn ge barnen lite mer julklappar och lite dyrare.

Jag fick ju ett barnbarn i april i år, lilla Cornelia världens sötaste goaste flicka.Det kommer bli svårt att begränsa julklappsinköpen till henne. man vill ge henne allt. Just nu håller jag på att sticka en liten kofta i rosa och vitt som hon ska få. Några julklappar jag har sett och funderat på att köpa är :


   


vi får väl se vad det blir.

Ha nu en fin dag alla .

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minjul - 2 december 2012 19:57

Nu är det första ljuset tänt . Så mysigt det känns verkligen att julen börjar närma sig. jag tycker att den här tiden innan jul är så jättemysig. Idag har jag inte gjort såmycket mer än plockat lite och gjort fint här hemma och nu på kvällen hade v...

Av minjul - 30 november 2012 22:42

Nu går tiden undan, nu är det snart första advent bara 2 dagar kvar. så nu blir det att plocka fram adventssakerna och städa i morgon.     ...

Av minjul - 23 november 2012 22:51

Då är jag tillbaka igen efter 1 års uppehåll sedan förra julen. Tiden har gått väldigt fort tycker jag. Jag håller nu på att studera till undersköterska så jag har mycket med skolan att göra och vi får se vad jag hinner göra till jul i år. Jag har ...

Av minjul - 24 december 2011 23:02

God Jul    

Av minjul - 20 december 2011 21:17

Presentation


Här kommer jag att blogga om allt möjligt som har med julen att göra

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill du helst dricka till julmaten?
 Julöl
 Julmust
 Vin
 Mjölk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar





Gästbok


Skapa flashcards